Inspiration Monday

Olá a todas(os)! A semana já começou ontem, e da melhor maneira para o meu gosto. Já estava a precisar de um dia de chuva para me sentir aconchegada dentro de casa. E como eu sou a mestra dos atrasos, o Inspiration Monday chega apenas hoje, e espero que gostem das minhas escolhas. Inspirem-se!

Hi everyone! The week started yesterday and, in my opinion, in the best way possible. I was in need of a rainy day to feel more cozy inside of my house. And since I'm the master of delays, Inspiration Monday is here only today, and I hope you like my choices. Get inspired!

1. Beautiful parasols

2. Fairy lights


4. Historic Rome

5. Cute shoes

6. The Rayban Wayfarer (so stylish!)

7. Super cute tattoos of birds

Comments

  1. Ofereço-lhe algo no meu blogue ;)

    Atentamente,

    Telma Henriques

    ReplyDelete
  2. Adorei estas inspirações :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Obrigada pelo comentário! Thanks for your comment!

Popular Posts