Studio today


Hoje fiz uma mini mini mini guirlanda usando um pedaço de cartão e fio bicolor. Não sou daquelas pessoas que vivem o Natal intensamente através da decoração. De facto, já não faço a árvore de Natal há uns anos. Mas acho que hoje sou capaz de inverter essa situação...

Today I made a mini mini mini garland using a piece of cardboard and baker's twine. I'm not one of those people that live Christmas intensely through decorating. In fact, I haven't made a Christmas tree in a few years. Today, however, I feel like I'm going to change that situation...

Comments

  1. eu sinceramente, ADORO decorar a casa toda, com elementos de Natal, aliás tenho sempre a casa cheia de pessoas na véspera e no dia de natal, logo vivems mt esta quadra! :)

    ReplyDelete
  2. Eu também passo o Natal com muita gente, mas, sinceramente, acho que vivo mais o Natal pela comida :D

    ReplyDelete
  3. Looks great! I need to make some festive bunting!

    ReplyDelete
  4. Thanks! It's so easy to do it just took 10 min. :D

    Now I've finally dug out my old christmas tree from the basement!

    ReplyDelete

Post a Comment

Obrigada pelo comentário! Thanks for your comment!

Popular Posts