12.07.2011

Take a walk with me, part four


Lembram-se da minha visita à ExperimentaDesign 2011? Se já se tinham esquecido, aqui estão mais umas fotografias para vos avivar a memória. E mais virão!

Mudando de assunto, amanhã talvez me encontrem na Crafts&Design no Chiado, mais propriamente na Rua da Anchieta, das 10 às 19. Digo talvez porque estou doente e não sei se amanhã me vou sentir melhor. Estou a fazer figas!

Remember my visit to ExperimentaDesign 2011? If you had forgotten, here are more photos just to refresh your memory. There are more to come!

Changing the subject, if you're in Lisbon tomorrow, maybe you'll find me at a Christmas fair - Crafts&Design - in the Chiado area, from 10 a.m. from 7 p.m. (the street is called Rua da Anchieta). I say maybe because I'm sick and I don't know if I'll feel better tomorrow. Crossing my fingers!

No comments:

Post a Comment

Obrigada pelo comentário! Thanks for your comment!